20150423

Have you ever experience the feelings when you have too much problems & issues in your mind and you think you should tell anyone just to clear up your mind but then you realized ... to whom am I going to tell ?

And then you'll be just like "Hm okay chill , you'll forget about it soon" or "No , maybe it's not like what I expected pun so takpe lama lama you won't care"..

Tapi penat tau tak everytime rasa break down , sedih , kecewa and no one's there , I have to remind it to myself all over again . Susah , betul kata orang aku ni yang paling complicated sampai aku sendiri pun kadang kadang tak faham . Ada masalah taknak bagitahu , taktahu nak bagitahu siapa , taktahu nak percaya siapa . Nak tulis dalam journal pun rasa macam malas sebab taknak ingat dekat masalah masalah , biar lah yang indah je dalam tu . Ya Allah ........

Memang la kadang kadang aku ada je keinginan nak bagitahu sesiapa , random people tapi aku taknak di-judge , taknak apa yang aku cakap disalahertikan , aku hanya nak cakap je kadang kadang aku taknak respon pun . Eee entah laa .

No comments: