20141231

#45 Campak Balik



Assalamualaikum , it's been sooooooooooooo long since the very last post which is lepas graduate haha .
Cuti dah sebulan lebih , I've been to many places , alhamdulillah I had a very sort of a productive holiday on December . Hangout , vacation and so on . So today I'm going to write about this --




Okay nampak tak dua buah buku tu ? Haha ada lah certain orang sempat memenuhi beberapa ruang dalam buku tu and aku akan petik mana yang aku nak hehe , I'll start with the front page of book 1 .


"Tak suka risiko , afraid of being hated , love maroon , paramore , love singing , love to keep secret , secretive person , mysterious sometimes , childish , immatured , short , 'My Bear' " - Izzatul Zaharah
(Izzatul is one of my friend yang aku banyak juga share cerita and so on oh btw I don't really like maroon tapi I started to love dark colours ! Hehe and I'm slowly dah kurang minat kat paramore.)


"Farisa , a strong girl yet immatured. But for mentality she is mature than me. Stay cute and never give up. Don't lose faith for Allah. Hold tight His rope till Jannah" - Farah Nasihah
(The one yang banyak kaji pasal agama. Thank you for the wise words !)


"I will always be yours forever and more , through the push and the pull" -Elynur Abdul Aziz
(My fav minion! Btw tu lirik lagu tema kitorang hahaha)


"You always have been the teddy bear among us. Thank you for being my friend and always being there for me no matter when. Thanks for wasting your tears for hardship I was facing" - Elyzar Abdul Aziz
(Twin to Elynur,the girl who sit next to me in class. You've been so mysterious sometimes but I always try to not taking it serious and pretend like usual bcs I don't wanna lose you anymore. So glad that Allah gave you a healthy life again,Alhamdulillah.)


"Aku suka kawan dengan kau sbb kau cool je,suka tenang-tenangkan orang" - Atiqah Hanim
(Manusia paling sensitif aku pernah jumpa and at last,perjumpaan sehari sebelum SPM berjaya ubah mindset dia. I saw she started positive dengan tindakan semua orang,tak lagi merajuk merajuk hehe.)


"Cute , nice , loving , adorable , annoyance , petite , jetlagger ? , fishy , curious , pendek , style , hijaber , heavyeater , pinky , iphone , miss you , music , gadgets , kitty , mjscph 13/14" - Adibah Syahirah
(She is very annoying as hell but what I like about her is she actually don't really give a damn about shits that people threw at her !!!)


"Thanks sbb jadi kawan aku walaupun aku tahu kau menyampah dengan aku sebab aku annoying" - Aida Nurina
(Minah yang aku actually tak sangka yang kitorang akan jadi geng hahahaha)


"Jangan pernah berhenti jadi Farisa"- Qurratu 'Aini
(I don't really get this tapi it sound so meaningful!!!)


"Please know that I have never feel so thankful for a friend tapi bila aku kenal kau . Aku bersyukur sangat . Thank you for all the memories , the foods , especially :p I'm sorry if I constantly annoys you with my beautiful (lah sangat) attitude. Thank you for being there for the goods and the bads. Thank you for just being you. Chase you dream. 'Usaha lah sampai usaha tu penat kejar kita . Teruslah berjalan hingga keletihan itu letih bersama kita' " - Nur Izzah Athitah
(The overly attached girlfriend , tahun ni aku banyak share dengan Izzah. Sampai stalk someone sekali ayah dia kitorang stalk hihi. Dasyhat gila! I didn't know that I actually mean so much to her until I read the letter. Alhamdulillah.)


"Nice and kind. Open minded. Generous. Humble. Matured. Cheerful. Beautiful smile. Happy go lucky" - Maisarah Yusri
(Yea kita maybe tak rapat but at least kita pernah share some stories and bercakap haha)


"Dari apa yang aku nampak,kenal,perati dan tahu , kau baik , sopan , pendiam (tak banyak cakap) kott , suka gelak , nampak innocent , happy always dan aku paling yang ni , senyuman kau..." - Khaleeda Karim
(Vice pres bwp 13/14 , baru start kenal kenal tahun ni. Petah sangat bercakap!!!)


"Just want to say,I am verily grateful to have you as a friend , you're nothing but NICE !"
"Btw , I like your taste of books and music . They're quite something :)" - Fatihah Azri
(The diva that everyone knows hehe)


"The truth is , I realise we have something related somehow. It all started in twitter. Pesta Rabak,Vintage Festival, Khizanat or any other things um TF aka Tempatan Fest !!! tak sangka you're also into the same thing and yeah not to forget Old Blossom Box hahaha like I said bfr we were in the same chapter of life halamak :p"
"I wished you all the best in future. Hoping to see your own butik's opening day. I really really adore you as much as I adore Jezmine Zaidan" - Sabrina Syazwani
(Bina , my old blossom box's gang hahaha. Bina's page on my book is one of my fav page bcs it's so colourful and messy!!! Terharu when she wrote "Somehow you are in my 'things to do after spm' list".)


Book 2 :


"So first impression aku kat kau ; kau kerek , poyo and memang betul pun hahaha" - Salahuddin
(Ketua batch , classmate paling annoying)


[ It's actually Syimir's part but cam geli so I have no phrase to choose :') ]


[ So do Bob , tulis sikit sangat ]


"Kalau time 408 last year tu ada lah jugak cerita kan. Kelas yg tak berapa unite tu selalu gaduh laki perempuan. Haha lawak betul , semua tak matang" - Amirul Faiz
(Seorang kipas-susah-mati CFC haha)


"Nampak senyap (eh? aku masuk 504 nmpk cam hg suke jerit , hehe) , Periang"
"Kalau kawen nanti jemput aku jamah nasi minyak , aku nak first class punya layanan kay" - Khairul Ikhwan
(Anak sulung yang perangainya serupa kanak kanak ribena)


"Things I like abt you : Friendly , easy to be with , tak merajuk walaupun gurauan kdg2 tu agak kasar haha"
"Thanks for being a good friend to me and I hope that this friendships lasts even if we have kids haha." - Badril Husny
(abam jambang kekeke , orang yang tolong aku angkat barang masa balik dari RTC xD)


"Ok la bagi aku hang ni baik (yelah xkan nk ckp jahat lak). Masa aku mula mula kenal hg masa peristiwa basikal fixi dulu. Haha aku ingat lagi. Hg seorang yang peramah tapi gedik sebab selalu jerit. Haha" - Bad Amin Baik
(Ketua Imam tau tak tapi dia sama je cm orang lain dah lah layan A7X)


"Bila kau panggil aku , aku akan tercari-cari mana kau. Pendek!!! Haha. Chill , go on with the situation :) Happy selalu. Kind. Mcm minion pun ada aku tgk kau" - Amirul Rifqi
(Adik homeroom lelaki paling bongsu , pandai gila . Lost his father masa SPM dah dekat sangat , but he faced it ! Alhamdulillah.)


Haaaaaaaaa okay dah habis , penat gak lah menaip . Mungkin ada sebahagian macam ada unsur syok sendiri tapi masalahnya orang yang tulis ok hahahaha aku hanya memilih mana yang aku nak :P

Terima kasih kerana membazirkan sedikit masa ;) Thank you orang orang di atas yang sedikit sebanyak telah memeriahkan tahun 2014 saya kihkih bye ~



No comments: